KAMU YANG SUKA SAYA

08 Januari 2011

Seluar Jeansku Rabak.....

Ada berani?

Korang pernah pakai suar jeans camni? Saya pernah....tapi takderlah koyak rabak cam pic minah nie...takat koyang kat lutut penahlah....

Time tu zaman sekolah menengah....dolu-dolu nak dapat suar jeans bukan main payah..maklumlah ornag susah. Kena tunggu nak raya baru abah ngan mak ajak pi Pertama Complexs beli suar jeans. Time tu suar jeans yang paling popular sampai sekarang...GA Blue. Dapat selai...memang senyum sampai ke telinga.

Nak dijadikan citer..suar jeans yang lamer lehlah potong wat koyak rabak. Zaman muda mudi..trand plak masa tu..kunun2 rock kapaklah...pehtu possing atas kail..ngeh..ngeh..ngeh..

Tapi Choppss!!!Saya tak pakai diluar rumah ye...hanya bergaya dalam rumah jek...nanti kena batang menyapu plak ngan Mak saya tuuu....

Apa motif entry ni kan...entry yang merapu...sebab rasa cam nak beli suar jeans lagi...hehehehe...

Alin Marlini : Ada 3 helai suar Jeans Levi's yang paling disayangi....lagi lama usia suar tu lagi berharga...ada sesaper nak bid suar jeans saya???:)

2 ulasan:

Anne berkata...

teringin nak jeans mcm ni dulu2. sekrg tak sesuai lagi la, rasa segan plak kat hubby hehehe

Alin Marlini berkata...

zaman skola2 dulu blhlah melaram suar nie..skung ni kalau pakai kena gelak ngan anak2...kikiki

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...