KAMU YANG SUKA SAYA

20 Januari 2011

Ngidam Japanese Rice Cake

Hari tu tengok blog KAK EYNDA dok makan'JAPANESE RICE CAKE'..cam sedap jek. Jadi ngidamlah pulak. Serta merta suruh Encik Suami cari dan yang penting brand 'Sweetie'..takmoh yang lain. Encik Suami pun pegilah cari kat 7E Pusat Bandar Damansara.   
Tapi Encik Suami beli yang lain pulak..cam kuih koci ada gak rupenyer...Orang nak lagi satu yang ada bijan tu...Tapi orang dah belikan...makan jelah...sedap jugak...

Macam tepung kurmak pun adoo...dalam dia ada isi coklat..yummie...

Alin Marlini : Suka sangat makan roti cap Sweetie..sangat sedap dari roti yang lain. 

6 ulasan:

Nadia Mashuri berkata...

nk try juga laa nnt..
=)

Fieza79 berkata...

tak penah cuba lg pon...sedap ke..

eyndayusoff berkata...

Yg coklat ni sedap ek...akak tak pernah beli...maybe next time boleh try...yg peanut butter inti tu memang sedap...alamak kang ngidam lagi tu hehe...

Yan berkata...

Akak pun suka bendalah ni..

Alin Marlini berkata...

Nadia : trylah...sedap...
Fieza : sedap sebab ada coklat dlm dia..
Kak Eynda : hahahaha..nak jugak yg peanut butter tu..
Kak Yan : sedap kan?

Sofya berkata...

nampak cam kuih pau pun ada ekk.. sedap ker nak try gak lah nanti

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...