KAMU YANG SUKA SAYA

12 Januari 2011

Kasut Wedges

Dua tiga menjak ni saya memang peminat tegar kasut Wedges...ala yang tapak dia tebal tu....sangat selesa...sebab saya tak berapa suker pakai kasut tumit tinggi pegi keje...tak selesa...

Actually, saya jarang beli kasut keje pasal saya suker pakai 1 kasut tu sampai hancus.....tak pandailah malas nak tukar2 kasut ikut baju ker..tema ker..biasalah minah sempoiii...

Hari tu masa pegi jenjalan kat OU dah pernah masuk kedai kasut tu...tapi biasalah orang jimat cermat a.k.a kedekut..sangat berkira2 nak beli kasut..just lalu lalang jek. Kali ke 2 pegi baru pegi beli. Kedai tu dekat2 area panggung wayang 'old wing'. Memang femes amosla kedai..sebab murah jek...
Tanpa berlengah saya sambar satu..kalau beli 2 dapat RM50..kalau 1 RM29.90. Saya beli satu jek..psl takder yang berkenan...

Cantik tak? Kaler kegilaan saya kelabu.....sebab utama tertarik sebab ada bunga2 comey tu.....suker3x....
Ya!Ampun..kaki saperlah ni...kuar urat2 hijo.....ngeh..ngeh..
Alin Marlini : Suker beli kasut Cap Vincci, Cap Ayam, Cap Cikai, Cap Murah :)

11 ulasan:

norh berkata...

Sandal Q Sweet ni, cute-cute dan murah...nak lagi yang takde tumit, selesa sangat..

Miss b berkata...

auwww ai suke juge kasut wedges. hihi. salu pakai g opis. hihihih

Akak Kembang berkata...

betul norh memang berbaloi2...
baru nak mula suka pakai wedges MB...

MERAH berkata...

wedges beshhh xlenguh kaki :)

Sofya berkata...

cantiklah kasut tu..

eqbalzack berkata...

cantek...nice color...yg ada reben2 bunga rose tu buat nampak menarik!

Akak Kembang berkata...

Merah : sangat comportable..
Sofya : sempoi...
Abg Eqbal : tu psl Alin beli sebab utama ada bg ropol2 n yg penting ada diamond...hehehehe

Fieza79 berkata...

fieza pon suka kasut tu...dh la murah..cantek..sedap pakai pulak tu kan...

Akak Kembang berkata...

Fieza...memang sgt betul..sempoi..

sedardiri berkata...

cantik sgt....aiii like tooo..tgu masa utk merdekakan diri end of may then.......goo for soppinggg...yahhoooo...!!

Misz-ella berkata...

Eh .. cantek la wedges tu. taste kita sama la Alin marlini. yg suwit, vogue dan sedap mata memandang. hihi ..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...