KAMU YANG SUKA SAYA

08 November 2010

Weekend Aku

Cuti 3 hari masih tak cukup aku raser...sebulan cuti baru cukup kot...:)
Kalau orang tanya cuti2 nak pi maner? Tidooooo.....sebab aku memang tak cukup tido....
Aktiviti cam biasa bila weekend..aku angkut kain baju pi SU3. Tak taulah bila nak pindah sepenuhnya..maybe cuti sekolah kot..

Hari Jumaat..lepas basuh kain..masak2..petang tu aku ajak Encik Suami pi One Utama. Sebenarnya boring duk umah..peh tu singgah JJ and terus ke Tesco. IKEA? takmo pi ker?Hi..hi..hi..dah pi masa balik kerja ari Khamis tu...sebab nak beli barang..malas nak bawak bebudak tu...nanti x muat keta..(nak jimat kos punyer pasal..naik keta pun jadi ler)

Hari Sabtu..aku ader kelas main masak2 lagi.Kali ni pi ngan member aku Mala. Biasalah aktiviti main masak2 sampai ke petang plak. Balik umah tengok Encik Suami dah masak Maggi. Aik!Maggi jek...opss...lupa plak...aku bawak kete camnerlah Encik Suami nak beli lauk kan. Petang tu suruh dia beli sardin jek..pasal maleh nak masak berat2 sangat.

Hari Ahad..kemas umah..cat umah..basuh kain..masak..tidoooo.....kemas2 barang..balik umah mak .....

Tu pasal aku suker sangat biler cuti..pasal boleh tidooo.....lepas gian.
Gambar?Ada....nantilah aku tempek ek...

2 ulasan:

sedardiri berkata...

ku pikirkan sudah duduk sepenuhnya ...rupanya belum ya buk...hehe

lalu2 su3 tu tlg jenguk2 rumahku jua yek...hehhe

eyndayusoff berkata...

Macam2 aktiviti bila bercuti kan...tapi part paling best boleh tido :-D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...