KAMU YANG SUKA SAYA

01 November 2010

Jalan-Jalan kat Nilai 3

Last week Encik Suami takder...aku pun angkat kaki pi tido umah AdikTengah aku kat Bangi. Kami dah planning awal2 nak pi Nilai 3 Sabtu tu...

Seawal pagi kami dah pi sana..sib baik banyak kedai dah bukak..bawak budak2 kan...kenalah pergi time redup..ni bukan redup jek..siap mendung..siap ujan lagi..

Actually pi sana nak berjalan2 + beli baranglah sikit. Aku nak cari kapet di bawah rege RM100 jek...sib baik ader....

Tapi sayanglah...pi tak bawak kamera..semua kamera Encik Suami pakai..termasuk kamera AdikTengahku..hubby dia pun pi bercuti ke Langkawi. Sib baik ada henpon berkamera..lehlah guna gak..tapi tak meriah...layan jeler ek..(kalau tak tempek gambar raser cam berdosa plak kan...) 


Gambar wajib...disebabkan guna henpon jek..aku wat black & whitelah...



Cukup tak 3 keping gambar jek??Tak cukupkan..aku pun tak puas hati..harap2 wishlist tahun lepas jadi kenyataan untuk wishlist tahun depan plak....

2 ulasan:

sshida berkata...

patotla den lalu rumah totop ajek.., rambang mata kan sopping kat N3 tu...shida sempat le rembat beberapa lampu n sbgnye....tgl mau pasang je lagi..ngeh3x..

Alin Marlini berkata...

ngeh..ngeh..sabar2...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...