KAMU YANG SUKA SAYA

28 September 2010

Lagenda Budak Setan The Series


Masa mula2 tengok drama LBS ni..tak syok langsung walaupun hero dia memang feveret aku. Tak suker tengok sebab heroin tak cun n x glamer...kesian budak baru nak femes tu..sorylah bukan test akakkk....tapi bila hari ni tengok...aku syok sekali sebab heroin dah bertukar. Satu ketika aku bukan peminat tegar Jue Aziz..tapi lama kelamaan..lakonan dia makin mantap.


Dan aku juga mula minat ngan Mamat hero LBS ni..Farid Kamil...walaupun kekadang suker blurrr....

Dan aku juger suker ngan lagu tema LBS nih..sorylah aku memang kaki jiwang. Kengkawan rapat aku pun tau...hehehehe....

(OST Lagenda Budak Setan)

Bila cinta kini
Tak lagi bermakna
Yang ku rasa kini
Hanyalah nestapa
Di tinggalkan cinta masa lalu
Dulu kau tawarkan
Manisnya janjimu
Dan ku sambut itu
Dengan segenap hatiku
Bila engkau pergi
Tinggalkan ku
Hilangnya cintamu
Menusuk hatiku
Hingga ku memilih
Cinta yang fana
Perginya dirimu
Merobek jantungku
Hingga ku terjatuh
Dalam harapan
Hilangnya cintamu
Menusuk hatiku
Hingga ku terjatuh
Dalam harapan

Tangkap syahdu...liriknya..aku dah tangkap leleh nih..hua..hua..hua..actually, lagu ni ada 2 version. Satu lelaki..satu perempuan..tapi aku dah search..tak jumpa maleh nak cari pun muka penyanyi2 ni...video klip semua muka hero n heroin jek...takper nanti aku cari lagi ..bila ada masa.

Disebabkan kegilaan aku pada LBS ni akan menjadi2 lepas ni...aku putuskan aku patut, harus, kena...teruskan hobi giler aku yang telah bertahun aku tinggalkan...nak tahu aper?Tunggu entry seterusnya....

Gudnight all....


Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...