KAMU YANG SUKA SAYA

15 Ogos 2010

Laman sudah berpokok...



Cuba teka dimanakah ini? Di taman permainan? Di padang bola? Di rumah?Hehehehe...laman aku berpokok sudahhhh....nipun hasil kerjasama anak buah aku Nazmi yang sudi tolong Cik Lin tanam..moga-moga subur hendaknya..Tupun selepas mak aku bising2..bila nak tanam pokoklah..nak angkut pasu bungalah..riso noo..umah aku xder pokok bunga....

Hajat dihati nak tanam rumput kapet...tapi bajet takdo..so K.I.V dululah..Ada sesaper nak taja rumput kapet??


Pokok ni aku tanam last week..tapi semalam bila pi singgah SU3..dah layu tapi still gagah berdiri. Encik Suami dah siap pesan ngan contractor suruh siram2...tapi maybe cuaca yang panas maka pokok layu sudahhh....harap2 next pi SU3 lagi...pokok dah segar bugar ye....

2 ulasan:

eynda berkata...

Rumput karpet tu tanam sendiri pun ok...takleh tanam satu laman, beli skit2...hari tu kami tambah rumput kat bahagian yg takde rumput...sekeping dlm RM2 kot...belajar cara tanam...insyaallah menjadi...pokok baru tanam awal2 kena siram pagi petang hari2...baru senang nak hidup :-)

Akak Kembang berkata...

tanam sendiri takut mati plak nanti..xcelly orang tak duduk situ lagi..weekend jek baru sempat jenguk..yg jadi tukang siram contractor buat renovate...kikikiki

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...