KAMU YANG SUKA SAYA

29 Julai 2010

Power ke???

Soalan yang membunuh bagi aku....yang tak mampu aku beri jawapan...yang rasa cam kelakar pun ado..yang buat aku takutpun ada...yang buat aku ragu2 pun ado..yang buat aku mau reject dia pon ada...Apa soalannyer????

"Hubby u power tak????"

Aku jadi terkedu...aku jadi terkejut...aku jadi kaget..aku jadi malu...
Patutkah soalan ini keluar dari insan yang tidak kita kenali?
Patutkah aku menjawapnya?
Patutkah aku melayannya?
Persoalannya...soalan ini dari mulut kaum sejenisku jugak...

"Kenapa u tanya soalan camni?"

Masalah orang baru kahwin...masalah kaum perempuan...masalah tidak puas hati...masalah mental barangkali...

Semakin dilayan semakin mengarut...semakin membalas....semakin giler...
Sah!!!!masalah mental budak ni...
Maaf...kalau masalah lain aku leh tolong settle...ini masalah zahir batin ni...aku tak berapa suker sangat nak tolong...
Maka...renung2kanlah....jangan biarkan diri anda diselubungi misteri...segala masalah ada jalannya..........

cowwww...............

3 ulasan:

sshida berkata...

perghhhh...sape lah hamba Allah yg berani tanya mcm ni ek....
kalu shida jwb camni jerk: sindir mau igt lah, aci jwb camtu...uhuks!

Alin Marlini berkata...

x knl pon dia...tp bl ty soalan tu pd org yg kt x kenal..kan cam peluk ckit..tktlah sy nak lyn...nnt lebih2 plak..

daisy berkata...

laki dia tak power kot..
ahaha..
mamak..kasi super power satu!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...