KAMU YANG SUKA SAYA

10 Jun 2010

Pening Kepala

Bila takder rumah sibuk nak rumah...bila dah ader rumah...mula nak pikir apalah dah d touch up. Minggu pertama dpt kunci...aku & Encik Suami melawat rumah baru kami tu. Kami pegi berdua-duaan jek...pasal nak settle pasal grill. kalau takder grill nanti kena kopak plak rumah aku tu..hehehe..macamlah ada brg2 kat dlm tu.Ms kitaorang nak balik..dtng sorang Abang Indon..mengoffer diri untuk buat plaster siling. Aku maleh sangat nak layan pasal dah ada orang yang nak wat plaster siling tu (yang diintroducekan oleh Pak Lang...harap-harap murah + kualitilah). Tapi nak sedapkan ht Abang Indon tu..kitaorang tanya2lah apa yg patut...Pehtu..diapun pelawa kitaorang pi umah contoh yang dia tgh renovate. Masuk2 jek..aku bukan pandang plaster siling dia...tapi aku teruja nengok lampu juntai dia....wow!!!!!!memang itulah impian aku. Sangat cantik dan modern. Encik Suami pun turut melopong nengok lampu tu...ngeh!ngeh!..Dalam hati aku dah berkobar2 nak gak lampu camtu..kikikiki...kesian Abang Indon tukan.... Aduh!!!!ni kena wat quotation balik nih....apa2 yang tak patut kena potong nih...demi lampu ajaib aku tu...kikikiki...Encik Suami turut menyokong gak...mekacih..laling...

nengok...dah melalut plak...tadi citer psl grillkan...sebenarnya dlm dilema psl grill nih...sblm dpt kunci lg..Encik Suami dah deal ngan Mamat ni (biarlah aku gelarkan mamat ni En. H). Encik Suami kater..dia dah terpesona thp gaban ngan hasil kerja En. H ni...Mulanya aku marah gak..psl memandai jek buat deal tanpa aku disisi. Tapi lepas aku nengok...aku jg berpuas ht thp cipan jek ler. Dlm pd itu, ramai kengkawan offer dr nak buat grill dgn rege oklah..tp sorilah..aku kena dgr ckp Encik Suami. Maybe xder rezki kot kali ni.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...