KAMU YANG SUKA SAYA

28 Jun 2010

Assalamualaikum....
Hari ni aku hanya tengok2 blog kawan2 seantero...selalunya sepintas lalu jek nengok..sebenarnya hati ini berbunga2 bahagia sebab tak sangka 2-3 menjak ni ader jek kengkawan baru yang sudi singgah kat blog comey aku ni...hehehe..(comey kew??perasan kan...) maner yang "silent reader" tu...jangan malu2 tampilkan diri...kikikiki...Tak sangka plak ada gak orang sudi usher2 blog comey aku ni kan..
Ada jugak 2-3 menjak ni yang sudi bergurukan aku nak buat blogger..ngeh..ngeh..alaa...akupun bukanlah pandai sangat...masih dalam mencari2 lagi..Aku paham...pengalaman menjadi seorang "new blogger"...aku dulu cam korang gak..aku buat muka tak malu tanya kengkawan yang dah xpert ngan blogging2 ni..lamer2 pandailah...tapi aku tak kisah..orang tanya aku jawab apa yang aku tau..korang jangan segan2 plak tanya tau..
Oklah...sila2lah usher2 blog comey aku ni ek..apa2 sila beri komen..aku suker...

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...