KAMU YANG SUKA SAYA

03 Ogos 2009

Satu Petang di HSK......


Bila kita merindui seseorang pasti kita akan menatap gambar mengenang memori yang terpatri. Tidak salah saling merindui antara sahabat-sahabat kerana persahabatan yang pernah terjalin tidak akan pernah putus hingga ke akhir hayat. Saya bersyukur dengan adanya MukaBuku @ FaceBook..saya dapat menemui kengkawan saya yang telah lama terpisah..yang tidak berapa rapat pun kini boleh jadi rapat hanya dengan MukaBuku @ FaceBook.

Gambar-gambar diatas telah diambil oleh jurugambar yang baru nak professional dibantu oleh saya jugak. Hehehe...jangan marah Encik Laza.Kami memang sengaja mengambil gambar-gambar candid dan dituju pada sesiapa yang merindui HSK..

1. Gambar wajib bagi penulis dan jurugambar.
2. Inipun gambar wajib penulis dan juru touch up.
3. Jurugambar sengaja mengambil gambar biliknya yang konon-konon banyak kejalah..jangan marah ek ex bos.
4. Pokok yang sengaja di close upkan..untuk memberitahu Am bahawa pokok yang Am bagi tu masih segar bugar lagi..dijaga rapi..(Am..ni abang laza yang suruh)
5. Sama dengan No.3.

Beginilah jadinya jika bos baik ngan staff-staff. Semua boleh jadi.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...