KAMU YANG SUKA SAYA

04 Mei 2009

Dinner @ Restoran Nippon Tei

1. Garlic Rice
2. Sabar Siyoyaki (Ikan Sardin)
3. Miso
4. Ocak
5. Dekorasi Jepun yang sangat menarik (yang akan dipraktikkan
dirumah baru nanti..hehehe)
Maaf harga saya tak tau sebab free...
Minggu lepas saya dan suami pergi Times Square. Kami singgah di Restoran Jepun Nippon Tei. Kami singgah bukan untuk menjamu selera tapi untuk bertemu dengan abang ipar saya iaitu abang suami saya yang bekerja disitu sebagai cheff. Saya tidak berapa menyukai masakan jepun ni sebab bukan selera tekak saya. Sambil jumpa, kami pun dijamu dengan masakan jepun. Nak taknak kena makanlah. Orang dah belanjakan...Restoran jepun yang paling saya suka pun hanya Teppayakki jer..Tapi sedap juga bila first time cuba. Pada anda yang menggemari masakan jepun saya syorkan pergilah ke Restoran Nippon Tei di Times Square..

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...