KAMU YANG SUKA SAYA

10 Februari 2009

Malang Tidak Berbau.....

Jumaat lepas..aku dan Hubby ditimpa kemalangan.
Kereta kami menghentam Estima dari belakang..
Kenapa ianya terjadi? Kerana Estima tersebut membrek secara mengejut..
Apa yang perlu kami buat?Hentam sajalah....nak buat camner..
Siapa yang salah??????
Keta aku agak teruk...
Buat report kat Balai Polis
Dari Balai Polis Kepong - ke Balai Polis Bukit Idaman - Balai Polis Kota Damansara - akhirnya Balai Polis Trafik Kota Damansara
Moral of the story...telefon Balai Polis dulu....supaya senang hidup...


*****************************************************************


Aku redha dengan ketentuan yang Allah s.w.t berikan
Aku yakin setiap ujian yang Dia berikan ada hikmahnya
Semoga dengan ujian-ujian yang diberikanNya..
membuat aku dan keluarga lebih tabah
membuat aku jadi lebih banyak bersabar
membuat aku lebih mencintaiNya

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...