KAMU YANG SUKA SAYA

31 Disember 2008

Maal Hijrah 1430 vs Befday

Selamat Tahun Baru 2009 dan Maal Hijrah 1430


Selamat tinggal 2008...Sekelip mata dah mejangkau tahun 2009..
Dan sekelip mata juga umurku akan makin bertambah menjelang April nanti
Apa yang aku harapkan untuk 2009 ini, semoga perjalanan hidupku sekeluarga akan berjalan lancar seperti tahun 2008.
So, untuk 2009 ni aku harap aku akan lebih berusaha dan berazam untuk lebih berjaya dalam kehidupan.

***************************************************************
4 Januari 2009
Selamat Hari Lahir untuk bos aku En. Mior Nor Haidir.Semoga panjang umur, murah rezeki dan cepat kahwin. Jangan selalu hangin tau!!!!
***********************************************************************************
6 Januari 2009
Hari ini, Firhan Qayyum mula bersekolah Tadika. Aku risau sebenarnya, sebab anak lelaki aku ni agak manja sedikit. Aku risau dia takmo pergi sekolah. Dan memang benar sangkaan aku. Pada mulanya memang Qayyum langsung takanak masuk ke kelas. Tapi lama-kelamaan dia masuk jugak dengan syarat aku duduk depan mata dia. Aduh!!!parah aku dibuatnya..hari esok dan hari seterusnya mak ngan babah aku yang kena hantar dia ke sekolah walaupun dalam keadaan menangis.



Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...