KAMU YANG SUKA SAYA

21 Oktober 2008

Semalam aku baca blog Kimi ngan Am yang menyatakan kerinduan masing-masing terhadap kawan-kawan terutama saat-saat bahagia di HSK. Mengapa kita rasa bahagia ketika berada di HSK?Mungkin sebab suasana dan keramahan di sini yang membahagiakan hati kita terutama litigation department.Ditambah dengan bos-bos yang sporting..mana boleh kita lupakan kenangan itu.Aku juga rindukan suasana itu walaupun aku tetap setia di HSK selama 5 tahun. Aku rindu nak makan pizza ngan engkorang semua.Aku rindukan Kak Fieda yang setia mendengar keluhan aku saban hari.Aku rindukan masakan Kak Siti yang memang ummph...sedap sangat.Aku rindukan gelak ketawa Kak Ita ngan keriuhan Kak Piah..semua itu telah berubah kini..
Perasaan rindu membuak-buak sehingga bila aku membaca blog adik-adikku berdua tu..air mata mata mengalir...dan...terus...mengalir. Saat-saat ini aku amat merindui..mereka-mereka yang telah meninggalkan aku keseorangan disini.Adakah korangpun rindukan aku jugak?

Hanya kenangan-kenangan indah yang masih terpahat dalam hati ini yang tak bisa luntur dari ingatan ini. Kemana kita pergi pasti HSK tetap dalam ingatan. Persahabatan tetap diteruskan walaupun terpisah jauh dari ingatan. Kepada kawan-kawan yang tergamak meninggalkan aku keseorangan di sini..akuuuuuuuuuu.... amatttttttt....rinduuuuuu...korangggggg.......

2 ulasan:

Marliza Radzi berkata...

sukanya tengok gambar HSK! huhu. sob sob.

Akak Kembang berkata...

rindukan????

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...