KAMU YANG SUKA SAYA

13 Ogos 2008

Akhirnya...


Akhirnya..Finally..
Dapat jugak aku beli jam GUESS (ori tau) yang berharga RM400
(setelah didiskaunkan dari rege sebenar RM579)
Aku tak peduli apa orang nak kater
Samada cantik ker? berbaloi ker? nampak cam local ker? sempoi nyer!!!
Arg!!!aku tak peduliapa orang nak cakap
Yang penting aku suker..I'm really love it!!
First Sight..(wah!!cam 1st time jumpa pakwe lak)
Dah banyak kedai aku usher
Dan dah banyak jam aku survey
Namun..hatiku tetap terpaut pada yang ini
Sempoi..tapi mahal..(ahak!!!berlagaknyer..)
Aku memang suka dengan designnya..
dan yang paling penting ada batu berlian dikekelingnya
Wah!!mengerlip gituuuu....
Sebenarnya memang dah lama aku idam-idamkan jam ni..
Dulu..aku tak berapa kisah beli jam 10 hengget cap Guess gaklah..
Tapi..bila dipikir-pikir..selama aku bekerja nie..
sepatutnya aku patut beli something yang berharga selain Emas 916lah..
Hasil dari kerja keras aku buat OT 2 bulan nie..
dapatlah beli jam paling mahal pernah aku beli
Boss aku lak takleh terima hakikat coz rege jam clerk dia lagi mahal dari reger jam Boss lak..
He.he.he..jangan mare yer Boss..
Wa memang suker beli jam memahal nie..kwang!kwang!kwang!
Biasalah pompuan..








Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...